Kontakt telefoniczny: +48 661 018 807
Język:

Regulamin

DEFINICJE:

  1. Czas realizacji zamówienia:
    czas, w którym Zamówienie jest kompletowane, a następnie wydane przewoźnikowi w celu dostarczenia Towaru na wskazany przez Klienta adres. Czas Realizacji Zamówienia nie obejmuje czasu dostawy.
  2. Dni robocze:
    oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00 (wyłączając dni ustawowo wolne od pracy)
  3. Klient:
    podmiot posiadający zdolność do czynności prawnych, prowadzący we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, który na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie uzyskał dostęp do Platformy zamówień internetowych pod nazwą www.floristicmolkip.pl, dokonuje Zamówienia oraz na rzecz której świadczone są przez ową Platformę usługi drogą elektroniczną
  4. Konto:
    dedykowany Klientowi, modyfikowalny element Platformy, utworzony po dokonaniu przez Klienta rejestracji i zawierający zbiór danych Klienta
  5. Koszyk:
    funkcja umożliwiająca tworzenie Zamówienia, poprzez którą Klient stwierdza rodzaj i ilość Towarów, dane do dostawy, dodatkowe uwagi
  6. Platforma:
    serwis internetowy, którego właścicielem jest MOLKIP EKSPORT-IMPORT DARIUSZ LEWCZUK z siedzibą w Wałczu przy ul. Kołobrzeskiej 62, woj. Zachodniopomorskie , dostępny pod adresem internetowym www.floristicmolkip.pl, z wykorzystaniem którego Klient może w szczególności złożyć Zamówienie na dostępne Towary.
  7. Regulamin:
    dokument regulujący warunki korzystania z Platformy zamówień internetowych oraz stosunki pomiędzy Sprzedającym a Klientem
  8. Sprzedający, Administrator:
    MOLKIP EKSPORT-IMPORT DARIUSZ LEWCZUK z siedzibą w Wałczu przy ul. Kołobrzeskiej 62, woj. Zachodniopomorskie
  9. Towar:
    produkt dostępny na Platformie, mogący stanowić przedmiot Umowy Sprzedaży
  10. Umowa sprzedaży:
    umowa sprzedaży Towaru w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r., zawarta według postanowień Regulaminu pomiędzy Sprzedającym a Klientem za pośrednictwem systemu zamówień internetowych Platformy
  11. Zamówienie:
    oświadczenie woli Klienta prowadzące bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, ze wskazaniem istotnych jej warunków

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin, jest Regulaminem o którym mowa w art. 8 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), a także reguluje warunki zawierania Umów sprzedaży na Platformie, zgodnie z treścią innych ustaw, odpowiednio regulujących ten obowiązek.
  2. Platforma jest prowadzona i zarządzana przez, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą: MOLKIP EKSPORT-IMPORT DARIUSZ LEWCZUK z siedzibą w Wałczu przy ul. Kołobrzeskiej 62, woj. Zachodniopomorskie, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, REGON:570542774, NIP:7651003977, e-mai: www.floristicmolkip.pl
  3. Wyłączne prawo do prowadzenia Platformy ma wskazany powyżej podmiot, który jest Właścicielem, Sprzedającym oraz Administratorem . W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontaktowanie się na dane: www.floristicmolkip.pl
  4. Platforma działa w oparciu o obowiązujące przepisy prawa oraz z poszanowaniem dobrych obyczajów w obrocie gospodarczym, w szczególności mając na względzie standardy e commerce w przedmiocie jakości towarów oraz obsługi przeprowadzanych transakcji.
  5. Przedmiotem działalności Platformy jest sprzedaż stroików, kompozycji i wieńców z kwiatów sztucznych.
  6. Platforma prowadzi sprzedaż dla przedsiębiorców do dalszej odsprzedaży oraz dla organizacji, które potrzebują produktu na szczególne zamówienie, po zalogowaniu się w Panelu klienta za pomocą loginu i hasła.
  7. Dostęp i użytkowanie Platformy, możliwe jest pod warunkiem dokonania rejestracji. Umowa zawierana jest drogą elektroniczną.
  8. Treści znajdujące się na Platformie, opisujące oferowane produkty , nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. lecz stanowią tylko zaproszenie do zawarcia Umowy.
  9. Cennik znajdujący się na stronie głównej Platformy nie stanowi oferty handlowej w rozumienia przepisów Kodeksu cywilnego.

§ 2. PROCEDURA SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

  1. Klient może składać zamówienia 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu poprzez Platformę internetową www.floristicmolkip.pl, z zastrzeżeniem, że ich realizacja odbywa się w Dni Robocze.
  2. Platforma prowadzi sprzedaż na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej jak i poza granicami kraju.
  3. W celu złożenia zamówienia Klient powinien skorzystać z dostępnego pod adresem www.floristicmolkip.pl założonego wcześniej konta Klienta.
  4. Klientem może być wyłącznie firma, która posiada dane dostępowe do Platformy. W tym celu Klient dokonuje rejestracji poprzez uzupełnienie i wysłanie do Administratora formularza rejestracyjnego.
  5. Sprzedający wymaga potwierdzenia od Klienta spełnienia warunku prowadzenia działalności gospodarczej, poprzez podanie numeru identyfikacji podatkowej (NIP) Klienta w trakcie rejestracji.
  6. Zezwolenie na korzystanie z Platformy przez Klienta następuje po akceptacji zgłoszenia przez Sprzedającego. Powiadomienia takie Sprzedający prześle Klientowi na adres e-mail podany podczas rejestracji.
  7. Jeśli rejestrujący się do Platformy nie spełnia warunków określonych niniejszym Regulaminem, Administrator ma prawo odrzucić przesłany formularz rejestracyjny.
  8. Równocześnie z rejestracją, Klient akceptuje ogólne warunki Umowy Sprzedaży, tj. postanowienia Regulaminu, wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymanie faktur drogą elektroniczną.
  9. Sprzedający zapewnia Klientowi zakończenie bez podania przyczyny, w każdej chwili, korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną. W takiej sytuacji Klient powinien skontaktować się ze Sprzedającym za pośrednictwem e-maila na adres: [email protected]
  10. Administrator może wypowiedzieć umowę z Klientem, także poprzez usunięcie Konta Klienta, w każdym czasie z natychmiastowym skutkiem w sytuacji:
    1. naruszenia przez Klienta warunków Umowy i Regulaminu,
    2. podejmowania przez Klienta działań na szkodę innych Klientów lub osób trzecich a także wobec Sprzedającego
    3. wówczas gdy Sprzedający na podstawie przepisów obowiązującego prawa, ma obowiązek wypowiedzieć umowę.

§ 3. ZAWARCIE UMOWY

  1. W celu zawarcia Umowy Sprzedaży należy zalogować się na Platformie i dokonać wyboru Towaru poprzez „dodanie” go do Koszyka.
  2. Po złożeniu prawidłowego zamówienia, zamówienie uważa się za złożone. Za chwilę zawarcia umowy uznaje się więc wysłanie do Klienta informacji zwrotnej z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia w ciągu 24 godzin.
  3. Minimalna wartość Zamówienia, przy której Sprzedający może podjąć się jego realizacji jest wskazana każdorazowo przed zawarciem Umowy Sprzedaży i wynosi 2000 zł netto ( słownie: dwa tysiące złotych netto ).
  4. Przesłanie Zamówienia stanowi oświadczenie woli Klienta co do zawarcia ze Sprzedającym Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
  5. Sprzedający zastrzega, iż może odmówić realizacji Zamówienia, w przypadku gdy:
    1. Klient nie stosuje zasad niniejszego Regulaminu
    2. Sprzedający nie posiada zamówionych produktów

§ 4. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA, DOSTAWA.

  1. Czas realizacji zamówienia:
    czas, w którym Zamówienie jest kompletowane, a następnie wydane przewoźnikowi w celu dostarczenia Towaru na wskazany przez Klienta adres. Czas Realizacji Zamówienia nie obejmuje czasu dostawy.

§ 4. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA, DOSTAWA.

  1. Towar nadawany jest w sposób i pod adres wskazany w formularzu Zamówienia.
  2. Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  3. Przez czas realizacji zamówienia rozumie się moment otrzymania potwierdzenia Zamówienia przez Klienta do dnia wysyłki towaru.
  4. Produkty oferowane na Platformie wykonywane są na zamówienie Klienta, w związku z tym czas realizacji zamówienia wynosi do pięciu Dni Roboczych.
  5. Poprzez czas dostawy rozumie się czas od momentu odbioru przesyłki przez kuriera od Sprzedającego do momentu przyjęcia towaru przez Zamawiającego. Czas dostawy wynosi do dwóch Dni Roboczych.
  6. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w dostawie z przyczyn nie leżących po stronie Sprzedającego.
  7. Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona uszkodzenia lub ubytku, przewoźnik ustala niezwłocznie protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik powinien zrobić to również na żądanie Klienta, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona.

§ 5. CENY I PŁATNOŚCI

  1. Ceny prezentowane w zakładce produktu na Platformie są cenami netto , wyrażonymi w złotych polskich, nie zawierającymi podatku od towarów i usług (VAT), określony odrębnymi przepisami.
  2. Klient dokonuje zamówienia według cen obowiązujących w chwili złożenia zamówienia.
  3. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen, przy czym postanowienie to nie dotyczy zamówień już realizowanych.
  4. Przy zamówieniu do wartości 2999 zł netto (słownie: dwa tysiące dziewięćset dziewięćdziesiąt złotych) Kupujący ponosi koszty dostawy w kwocie 99 zł. netto (słownie: dziewięćdziesiąt dziewięć złotych netto) za jedną paletę.
  5. Minimum logistyczne wartości zamówienia, przy którym Kupujący nie ponosi kosztów dostawy wynosi od 3000 zł. netto (słownie: trzy tysiące złotych netto).
  6. Płatności za realizację zamówień odbywać się będą po otrzymaniu faktury przez Zamawiającego, na konto bankowe Sprzedającego wskazane na fakturze.
  7. Informacja dotycząca termin płatności za towary będzie ujęte na fakturze.

§ 6. REKLAMACJE TOWARU

  1. Wszelkie reklamacje związane ze świadczeniem za pośrednictwem Platformy oraz pytania dotyczące jej użytkowania należy składać na adres poczty elektronicznej: [email protected]. Prawidłowo złożona reklamacja powinna, zawierać co najmniej oznaczenie Klienta (imię, nazwisko, firmę, adres , adres poczty elektronicznej, telefon kontaktowy), numer zamówienia, opis reklamowanego faktu.
  2. Klient może zgłosić Sprzedającemu niezgodność Towaru z Umową Sprzedaży w zakresie ceny, ilości lub parametrów Towaru stwierdzonych w Zamówieniu.
  3. Czas złożenia procedury reklamacyjnej przez Kupującego wynosi maksymalnie 7 (słownie: siedem) Dni Roboczych od momentu otrzymania towaru.
  4. Klient nie może odesłać Towaru bez uprzedniego porozumienia się ze Sprzedającym i zobowiązany jest przechować Towar dopóki w normalnym toku czynności Sprzedający nie będzie mógł postąpić z rzeczą według własnego uznania.
  5. Klient może przekazać zgłoszenie reklamacji wyłącznie pocztą elektroniczną na adres e- mail [email protected]. Informacja zwrotna zostanie przesłana do Klienta na jego adres e-mail.
  6. Czas rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedającego wynosi do 7 (słownie: siedmiu) Dni Roboczych.
  7. Zgłoszenia wynikające z nieprawidłowego ustawienia parametrów monitora Klienta lub ze zmiany przez Klienta woli wykonania Umowy Sprzedaży nie są uwzględniane.
  8. W sytuacji, gdy podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Sprzedający zwraca się, przed rozpatrzeniem reklamacji, do składającego reklamację o jej uzupełnienie. Czas udzielania dodatkowych wyjaśnień przez Sprzedającego przedłuża okres rozpatrywania reklamacji.

§ 7. ZAKOŃCZENIE I PRZERWY W DZIAŁANIU PLATFORMY

  1. Użytkownik może w dowolnym czasie zrezygnować z korzystania z Platformy. 2.Sprzedający zastrzega sobie prawo zawieszenia, w dowolnym momencie i z dowolnych przyczyn, działalności Platformy, jak również prawo do jej modyfikacji lub zakończenia.
  2. Administrator zastrzega sobie prawo przejściowego braku dostępu do Platformy np. w szczególności z powodu prac konserwacyjnych czy organizacyjnych i nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z takich przerw.

§ 8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w treściach znajdujących się na Platformie oraz do ewentualnych zmian w cenniku.
  2. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za:
    1. jakiekolwiek szkody spowodowane naruszeniem przez Użytkowników – w związku z korzystaniem z Platformy – praw osób trzecich;
    2. szkody powstałe w następstwie zakłóceń w działaniu Platformy lub jej niedostępności, spowodowanych przyczynami niezależnymi od Administratora lub które nastąpiły wskutek zdarzeń, którym Administrator nie był w stanie zapobiec;
    3. jakiekolwiek inne szkody spowodowane nieprzestrzeganiem przez Użytkownika postanowień niniejszego Regulaminu.
  3. Zmiana treści niniejszego Regulaminu może nastąpić po uprzednim poinformowaniu Użytkowników o zakresie przewidywanych zmian nie później niż w terminie 14 dni przed dniem ich wejścia w życie. Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu będą realizowane zgodnie z jego postanowieniami.
  4. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedającym a Kupującym, rozstrzygane będą poprzez działanie w dobrej wierze i w poszanowaniu słusznego interesu obu stron, a w przypadku niemożności rozwiązania sporu w sposób polubowny, przez Sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedającego.
  5. Użytkownicy mogą kontaktować się ze Sprzedającym w następujący sposób:
    1. email: [email protected]
    2. telefonicznie pod numerem +48 661018807
  6. Klient może uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie głównej Platformy.
  7. Wszelkie materiały znajdujące się na Platformie stanowią przedmiot prawa autorskiego i podlegają ochronie prawnej. Wykorzystywanie i rozpowszechnianie ich bez zgody właściciela Platformy jest zabronione.
  8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r., przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  9. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia daty uruchomienia Platformy.
  10. Postanowienia niniejszego Regulaminu stanowią całość i zastępują wszelkie wcześniejsze - jeszcze nierozwiązane lub niewykonane - zobowiązania, uzgodnienia i porozumienia ustne lub pisemne w odniesieniu do przedmiotu Regulaminu.
Oszczędność czasu

Oszczędność czasu

Korzystając z naszej platformy, oszczędzasz czas i wysiłek potrzebny na wytworzenie produktu samemu.

Kontakt na bieżąco

Kontakt na bieżąco

Nasz konsultant jest dostępny dla Ciebie przez 24 godziny 7 dni w tygodniu. Skorzystaj z pomocy i wsparcia w dowolnym momencie.

Pełna transparentność

Pełna transparentność

Informujemy Cię na bieżąco o statusie Twojego zamówienia. Dzięki temu masz pełną kontrolę i świadomość o procesie produkcji.

Sztuka florystyki

Sztuka florystyki

Dostarczamy produkty w pełni zgodne ze sztuką florystyki, zachowując najwyższej jakości materiały i ułożenie kwiatów.